Luotettava kumppani

Mastermarkille tärkeintä on tyytyväiset asiakkaat. Tiedämme onnistuneemme, kun asiakkaamme lähestyvät meitä uuden tilauksen kanssa ja saamme jatkaa yhteistyötämme. Yksi pitkäaikaisista asiakkaistamme on Hertz, jonka kanssa yhteistyö on jatkunut jo yli kymmenen vuotta. Haastattelimme Hertzin markkinointipäällikköä Carolina Harjulinia heidän asiakkuudestaan ja yhteistyöstämme.

Pitkään jatkuva yhteistyö edellyttää asiakkaan ja myyjän välistä luottamussuhdetta. Harjulinin mukaan yhteistyö onkin aina sujunut erittäin hyvin ja he Hertzillä voivat luottaa, että kanssamme hommat hoituvat.

Tuotteet ovat aina sovitusti meillä. Luotamme Mastermarkiin, kertoo Hertzin markkinointipäällikkö Carolina Harjulin.

Lue lisää...


Värikästä viestintää


Taideyliopisto tarvitsi tuotteita liikelahjoiksi sekä giwe away –tuotteiksi tapahtumiin ja messuille. Värikäs kokoelma toteutettiin yhteistyössä Mastermarkin kanssa. Taideyliopisto päätyi keskittämään tuotekokoelman Mastermarkille, koska he kokivat saavansa näin parhaimman hyödyn.

Keskittämällä he pystyivät varmistamaan, että kokoelma pysyy yhtenäisenä. Tuotteissa on otettu huomioon ekologisuus ja kokoelma on visuaalisesti yhtenäinen.


Kovanen keskittää Mastermarkille

Aikaisemmin eri osastojen kesken hajautetut hankinnat päätettiin keskittää yhdelle toimijalle, jotta voitiin varmistaa brändi-ilmeen säilyminen sekä yrityksen sisäisten käytäntöjen yhtenäistäminen.

Päätimme keskittää liikelahjaostomme Mastermarkille korkealaatuisen asiakaspalvelun ja tasokkaiden tuotteiden vuoksi. Myös yrityksen kotimainen perheyritystausta vaikutti päätökseemme, kertoo Kovasen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Sara Terho.

Lue lisää...


Kampanja, jolla pyyhkii hyvin

DSV Road valitsi AdSponge-mikrokuitusienen Tampereen Logistiikka 2016 -tapahtuman kampanjatuotteeksi. Kampanjatuotteeksi haluttiin käytännöllinen tuote, joka sopii nimenomaan maantiekuljetusteemaan.

”Valitsimme käytännöllisen tuotteen, joka ei ole mikään ”hilavitkutin”. Mahdollisuus käyttää omaa kuvaa tuotteessa oli ehdottomasti lisäplussaa. Olemme käyttäneet tuotetta messujen jakotuotteena ja myynnin lisämateriaalina.”, kertoo DSV Roadin markkinointipäällikkö Tarja Witikka.

Lue lisää...